Ploeger Logistics maakt vliegende start met dienstverlening voor grote opdrachtgever in foodretail

De logistiek dienstverlener, Ploeger Logistics uit Harderwijk heeft met BrandM een nieuwe opdrachtgever (circa 6.000 pallets voorraad) aan haar klantportfolio toegevoegd. Ploeger Logistics is kortgeleden gestart met het verzorgen van de logistieke operatie, bestaande uit de activiteiten; Warehouse, Value Added Logistics (VAL) en Transport naar retailers in de Benelux. Optimum Logistiek heeft het projectmanagement uitgevoerd voor deze succesvolle implementatie. Voor de logistiek dienstverlener is dit een belangrijk project, gezien de bijdrage aan de strategische focus, strakke deadlines en de mogelijkheid om het projectmatig werken in haar organisatie verder te professionaliseren. Dit project bestond o.a. uit het analyseren van data, processen ontwerpen, WMS / TMS configuratie, EDI interfacing, organiseren verhuizing, opzetten organisatie en aanschaf van equipment.

GO voor geautomatiseerd DC

Voor een groothandel is een haalbaarheidsstudie uitgevoerd voor de realisatie van een nieuw, geautomatiseerd distributiecentrum (DC) van circa 30.000 m². Optimum Logistiek was verantwoordelijk voor

Lees verder